Pages

Wednesday, June 27, 2012

awak kawan saya??

salam semua..

dah lama x update blog ni... :)
ni nak cite satu benda... 

saya bersyukur pada Allah sbb kawan2 sya sgt baik.. :) 
tahu diorg buat apa?

"farhana, ......

jom solat jemaah"

jom makan"

biar saya kemaskan bilik awak"

x paham ke? meh saya ajar"

x sempat masak? xpelah saya boleh ganti"

exam eh esok? nah nescafe.. :)"

sy dgr awak xde duit, nah saya ada sikit"

baju awak saya tlong angkat"

meh saya tolong lipat baju"

nah ade hadiah!!"

saye nak belanja awak makan ptg ni"

kek ni sy buat khas utk awak"

jom bangun subuh awal"

saya nak kemas almari awak"

ade masalah ke?"

dan seterusnya............................................


dan yang paling berharga..

MENGAJARKU MENGENAL MAHA PENCIPTA.. ALLAH SWT..
DALAM MENITI  ERTI KEHIDUPAN DAN PERSAHABATAN. 
KEDUKAAN DAN KEGEMBIRAAN..
DAN MEYAKINKANKU YG AKU TIDAK KESEORANGAN DI DUNIA INI..

ayat yg sentiasa membuat saya kembali ke alam nyata dari kelekaan duni...
SEMOGA KITA MENJADI JIRAN DI SYURGA NANTI..

LAYAKKAH AKU??

terima kasih sahabat buat segalanya.. 

ya Allah.. syukur ke hadrat illahi atas kurniaan ini.. MEREKA...yg bernama.. SAHABAT...

1 comment:

  1. awak sahabat saya dunia akhirat :)
    sayang kamu kerana Allah!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...