Pages

Saturday, July 16, 2011

SSEQ EGLISH CLINIC

Sure ‘A” English(Insyaallah)

Untuk maklumat dan pendaftaran sila hubungi : Dr. Dzul: 013-4381844, Kamal: 013-3983944

Dengan wasilah dan hikmah serta sentuhan sentuhan ajaib yang dimiliki Dr. Dzulkafli Bistamam dalam proses Pengajaran dan Pembelajaran Bahasa Inggeris beliau telah Berjaya melatih dengan jayanya lebih 60,000 pelajar di Malaysia ,Brunei, Indonesia dan Thailand.

Berbekalkan pengalaman mengajar dan mengkaji Bahasa Inggeris sejak tahun 1981 hinnga sekarang 28 tahun pengalaman mendidik ,mengajar dan mengkaji dan melatih peserta daripada Pelajar TAdika hingga ke Penuntut Universiti daripada Buruh hingga ke Pengarah-Pengarah Syarikat Kerajaan dan Swasta semuanya Berjaya,merasa seronok dan gembira mempelajari tunjuk ajar beliau.
Bahasa Inggeris menjad mudah ,senang difahami dan diingati kerana beliau mengunakan KETWORDS yang ALLAH krniakan kepada beliau. Tambahan pula kaedah selawat ke atas RASULULAH (SAW) yang diamalkan apabila mengajar menambahkan berkat serta memudahkan Pengajaran dan Pembelajaran Bahasa Inggeris dan hasilnya para pelajardapat memahami dengan mudah dan dapat mengingati dan menggunakan Bahasa Inggeris seumur hidup-yang lemah menjadi hebat, yang kurang yakin memperolehi Haqqul Yakin dan ynag belum Berjaya pasti akan Berjaya. Insyaalah.

Hanya 3 jam bersama beliau pelajar sudah mampu menulis dan membina ayat-ayat mudah Bahasa Ingeris dengan baik tanpa kesalahan. Ini satu jaminan kami INSYALLAH. Jadi mari bersama-sama kami menjadikan anak-anak kita Cemerlang Dunia dan Akhirat. Daftar segera.

• Percuma- Ibubapa boleh ikuti bersama.
• 600-1000 katakunci-katakunci Bahasa Inggeris ciptaan Dr.Dzul
• Petua untuk Berjaya dan cemerlang dalam Bahasa Inggeris
• Petua menjadi hebat dunia dan akhirat akan dikongsi
• Amalan dan doa-doa cemerlang hidup.
• Sijil,Fail dan nota serta kepakaran terus dripada Dr.Dzul.
• Ini semua dan banyak lagi bakal diberikan .

• Hanya RM131 di Sekolah/RM191 di tempat awam.
• Jika pelajar tidak langsung menunjukkan peningkatan , wang anda dikembalikan dua kali ganda, INSYAALLAH.


http://sseq.blogspot.com/2010/04/sseq-eglish-clinic.html

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...